Sunday 23 August 2015

Aku Tak Percaya!!!!

Ya Allah,
Bersyukur hadrat Ilahi aku bertemu dengan Shaklee..
Memang aku x percaya semua yang dicapai hingga hari ini....
X percaya sangat2....
Semalam first time naik stage dengan suami...ahaks...ala2 peserta Akademi Fantasia gitu...
Semalam event MOTIVATION & RECOGNATION RALLY....Pengambilan Sijil dan pengiktirafan tentang pencapaian kita selama berShaklee...
Aku sekarang dah Rank Senior Supervisor
Ape yang aku dapat?
Retail Profit sehingga 33%
Leadership Profit sehingga 21%
Leadership sehingga 3 level
Layak tok dapat Car Subsidy Program
Layak tok dapat Conventional Program
Purata pendapatan sehingga RM 36,000 setahun
Korang fikir kalo RM 3k sebulan,kalo wat side income memang asyuk giler la kan....hahahhahaha
dah la dapat profit camtu...lagi plak Shaklee hargai kita dengan adakan event camni...
bukan cikai2 nyer event dek non....











Lepas nie lebih bersemangat nak berShaklee...tapi niat kena betul..memang lah nak cari rezeki nak tampung keluarga nak tampung kehendak kita..tapi yang penting NIAT KERANA ALLAH,NIAT NAK MEMBANTU ORANG...berbakti dengan masyarakat....So automatiik rezeki akan datang mengiringi kita...


Your trusted SID
Senior Supervisor
Rose Liyana Idayu Roslan
0178803122



No comments:

Post a Comment